Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. desember 2010

en krybbe var vuggen...

med disse ordene fra den kjente salmen konstaterer jeg herved at julefreden kan senke seg over Nedre Nattland 30 - i hvert fall for mannen i huset. Etter x antall timer foran PC-en og vel 13.000 ord er det som håndledd og fingre stønner: "takk for oss, vi snakkes 8. januar".
Meg (med skjegg, og iført turkis kjole for å feire anledningen, hehe)
At man har fått juleferie er ikke noe man bør gni inn, men den risikoen tar jeg på strak (men øm) arm her jeg sitter litt før klokken 04 på natten. Jeg har nettopp levert den siste av totalt 6 oppgaver til vurdering. Nå gjenstår bare venting på at sensuren skal komme en gang i januar 2011.

Bloggens tittel deles av sangen jeg har tenkt på i det siste, og det fantastiske andre verset lyder:

Så enkelt og stille kom Gud til vår jord -
så høyt er jeg elsket av Jesus min bror.
Han kom fra Guds himmel - Gud selv var han lik
Men Jesus ble fattig og jeg er blitt rik


Guds virkelige fred til deg som leser:)

Marie ligger og sover i rommet ved siden av, og det gjør snart jeg også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar