Totalt antall sidevisninger

fredag 3. desember 2010

våkenatt


Nå er klokken snart 03 på natten.

Det er på tide med innlevering av eksamensmappe, hurra! Del 1 skal inn i morgen (nærmere bestemt kl 1200 i morgen, altså om litt over 9 timer). Jeg har skrevet 7000 flotte ord om pedagogikk, både teori og praksis - det er bare det at grensen er på max 6000 ord. Derfor sitter jeg oppe fortsatt og forsøker å lage oppgaven litt mindre enn den nå er. Samtidig som jeg gjør det, oppdager jeg at *hey* jeg mangler fortsatt en haug med viktige ting i oppgaven! Så situasjonen er slik: Jeg har en alt for lang oppgave som må kuttes ned for å komme under sperregrensen samtidig som den fremdeles ikke har alle nødvendige komponenter for å kunne leveres.

Panikken nærmer seg, i likhet med solen, sakte men sikkert horisonten mens Marie snart skal stå opp og gå på jobb. Hvilket liv!

Så hvorfor sitter jeg her og skrive blogg i stedet for å jobbe? La oss si det er nødvendig for å løse opp skrivesperren (selvfølgelig også fordi jeg har drukket litt mye kaffe og har behov for et energiutslipp). Jeg kjenner det skal bli en fryd å levere denne oppgaven og ikke tenke mer på eksamensmappen - eller vent nå litt - jo, det var visst ny frist på 6000 nye ord på onsdag.

Gjesp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar