Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. november 2009

Cupfinalehelga


Ikke så mye positivt å si om kampen, så det vil jeg ikke prøve på engang - sorgen er meg fortsatt for nær, hehe:) Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder fra den helga for de som måtte være interessert i det.

Camilla som var så snill og lot meg bo hos henne. Og som faktisk fikk meg til å starte denne bloggen (les første innlegg).


De to Espelundsøstrene på plass i Oslo


Meg og Arnt Helge. Det var litt artigere sist gang (noe skjerfet vitner om).


Lars Ove og Erle traff jeg på Oslo S rett før avreise.

Takker alle for en fin helg, alt utenom den forferdelig gremmelige kampen var jo veldig kjekt.

1 kommentar:

  1. Riktig så fin blogg!! Synd med Molde ja.. godt at livet går videre. Kom gjerne på besøk en annen gang åsså! :) Kosli d!

    SvarSlett