Totalt antall sidevisninger

mandag 23. november 2009

Lesevegring og andre redsler...

Hvorfor er det sånn, tro?
Historie er jo så interessant at jeg godt kunne lest en bok om det før jeg begynte på studiet, men nå, når jeg står foran eksamen, virker bruksanvisningen til den håndholdte støvsugeren min tusen ganger mer spennende.

Nei, sånn var det i hine hårde dager da jeg gikk på kristendom også, dessverre. Rare greier, og hvis noen har tips til hvordan jeg klarer å motivere meg, så gi en lyd, men jeg regner med at dette bare er et av disse spørsmålene som aldri får noe godt svar.

Et annet spørsmål som aldri får sitt svar er:
hvor mange hårstrå har jeg?

Jeg får ikke vite dette, men jeg vet én som vet svaret:
"Selges ikke fem spurver for et par skilling? Og ikke én av dem er glemt hos Gud. Men til og med hvert hårstrå dere har på hodet, er talt. Vær ikke redde! Dere er mer verdt enn mange spurver." Lukas 21:6-7

Da er det ikke så viktig med svar, men å kjenne han som vet svarene og som bryr seg, Jesus.

3 kommentarer:

  1. Godt sagt! Det viktigste er vuktigst! Eksamenslesing er noen rare greier...
    Lykke til med lesingen!

    Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Amen broder :-) og tusen takk for at du blogger!! Kanksje I ska begynn igjen au no da... E så kjekt å være oppdatert på lille du, kanskje du vil være oppdatert på store i :-) Hehe... Veldig gla i d godesen du! Kos og klem fra Kitimat!!

    SvarSlett
  3. og... masse lykke til med eksamen!! Su e så smart atte... d e ingen problem :-)

    SvarSlett