Totalt antall sidevisninger

torsdag 11. februar 2010

en studiedag

I dag skal jeg lese Amerikansk historie der jeg har kommet litt på etterskudd, etter hvert må jeg også vaske litt klær. Det begynner å bli litt sent etter en lang formiddag, men litt lesing er også lesing.

I kveld er det bibeltime i Betlehem der morfar skal tale om livet under nåden, og jeg skal bidra som tekstleser og pianist (hjelp). La oss håpe det går greit...

Lykke til ønskes familien Tislavoll som snart skal begynne innflyttingen på Årø! Vi må snakkes i påska:)

Enda en lykke til til familien Andersland som snart skal bli fulltallige:)

Til slutt, lykke til til meg som skal prøve å få gjort noe fornuftig i dag....

1 kommentar:

  1. merkelig med den klokka, den er egentlig straks 12:20 ifølge NRK Alltid Nyheter:)

    SvarSlett