Totalt antall sidevisninger

mandag 22. februar 2010

kyllingsaus

"Nød lærer naken kvinne å spinne" heter det (eller "nød lærer naken mann å finne kvinne som kan spinne" som er en litt annerledes versjon). Jeg har ikke for vane å skryte av meg selv når det gjelder matlaging - men i dag da nøden var som verst, fikk jeg til en rimelig grei kyllingsaus med svært få dyre råvarer (faktisk bare det jeg hadde i skapene). Kanskje litt rart å skrive om dette, men det må sies at jeg etter å ha lest i noen timer fikk littegranne skrivekløe:)


Kyllingsaus
·          Ca 4 ss ketsjup
·         1 ss olje
·         1 dl vann
·         1 buljongterning (kjøtt el. kylling)
·         1 ss rømme
·         1 ts worchestershiresaus
·         Krydder:   Pepper, chili, oregano, estragon (bare bittelitt) 
      
     Så nå er det bare å sette igang der ute i de tusen hjem, hehe:)

1 kommentar:

  1. Nå ble jeg jammen stolt av deg bror:)
    Du er flink!!!!!!!!!

    SvarSlett