Totalt antall sidevisninger

søndag 21. februar 2010

minnekortkrise

Denne bloggen skulle egentlig handlet om lørdagens tur til Fløyen med grilling og aking, men slik skulle det ikke gå. Du skjønner, jeg hadde tenkt å legge ved noen bilder fra turen, hadde funnet fram minnekortet til kameraet og skulle putte det inn i pc-ens minnekortport... Det var da det skjedde: porten var beregnet på minnekortholderen som minnekortet ligger i inne i kameraet og ikke på minnekortet alene, og før jeg skjønte det, hadde jeg mistet det lille minnekortet inn i den altfor store porten. Der ligger den fortsatt og vet ikke sin arme råd, ensom og forlatt av alle. Jeg har prøvd det meste - pinsett, tapetkniv, støvsuger, u name it, men ut vil det ikke - tvert imot vil den lenger inn!

Noen som har et godt forslag? Hadde vært så kjedelig å sende pc-en inn på rep... Hjelp, jeg har en minnekortkrise!!

2 kommentarer:

  1. Kan du ikkje ta den med på en pc- butikk og høre om de kan hjelpe deg? Der som mormor kjøpte sin pc, f.eks. Mamma

    SvarSlett
  2. Riste, riste, banke, banke eller ei nål med kitt på. Kanskje den heng seg fast? Eller et besøk av Marie. Kanskje ho får da te??:)

    SvarSlett